Ilium, pubis och ischii blir coxae

Måndag igen och dags att sätta igång på riktigt. Började morgonen med att vara på gymmet redan vid 8 för att köra ett vadpass. Har inte tappat någon stryka även fast jag har varit dålig på vadträningen på sistone. Dock gör hälsenan galet ont och blir bara värre :( 

Efter gymmet drog jag till skolan för att plugga hela dagen lång. Kan än så länge alla skelett i underkroppen och är muskelkunskaperna sjukt dåliga.. Vid halv 5 dog jag och Martina till gymmet. Hyperaktiva-Anna behöver få ut lite energi. Blev lite rygg och axlar och crosstrainer (även fast jag inte gillar det var det helt okej). Kommer ha ont i rumpan imorgon, vilket redan känns...





Imorgon blir det skola 8-15 med 2h dans och massa anatomiplugg. Fint :) nu ska jag se paradise hotel och sen sova. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0