Jag vill inte kränka din manlighet, men...

Sjukt trött efter en lite för lång dag.. Började skolan vid 10 med två timmar kulstötning. Blev rätt långtråkigt efter ett tag kan jag tycka.. Sen var det pang på in i duschen snabbt innan det var dags att slänga i sig matlådan. 

Vid 13 fick vi nämligen ut vår hemtenta som vi har tills på onsdag. Så det var bara att börja skriva.. Det handlar bland annat om genus, etnicitet, anpassad fysisk aktivitet och olika logiker (tävling, upplevelse, träning m.m.) utifrån ålder. Kom hem runt halv 11 nu på kvällen. Har hur mycket som helst kvar då vi diskuterade mest idag. Bland annat om politik som vi alltid kommer in på ;) 

Nu ska jag sova och försöka ta mig upp relativt tidigt imorgon för att åka till skolan igen och sätta igång med plugget. Dessutom har vi två timmar friidrott mitt i allt med, dumt planerat utav vår lärare. Godnatt :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0