Mysiga dagar

Haft några sköna dagar efter tentan. Hade examination i orientering i torsdags som gick finfint, hade väl inte förväntat mig något annat heller så ;) sen började vår nya delkurs på eftermiddagen - anatomi. Dags att lära sig alla muskler och skelett i kroppen och dessutom på latin. Har än så länge lärt mig nästan alla skelett i underkroppen iaf :) efter skolan blev det mys på timebeer med Martina, Lizette och Linnea :) mat och musikquiz innan vi drog hem rätt tidigt, då alla var väldigt trötta. 

Hela fredagen tränade vi anatomi i skolan med lite föreläsning, egna studier och lite prat i grupper :) på kvällen roade jag mig med att mysa med några från klassen med sällskapsspel och såklart Emanuels nya skelett som han var tvungen att köpa. Skön kille det där! Smålänningar... 





Idag har jag slappat. Bakat bröd. Kollat serier. Sovit i soffan mitt på dagen (bästa som finns). Handlat. Pluggar lite anatomi. Bakat pizza och haft det allmänt skönt! Nu ligger jag i soffan och tittar serier men funderar faktiskt på att gå och lägga mig. Imorgon kommer älskade och efterlängtade mamma hit och myser med mig! Blir garanterat shopping (: vet iaf att jag behöver lite på Ikea så dit ska vi :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0