Sista veckan

Nu är nollningen över och det är sjukt tråkigt, fast det ska bli skönt att få vila upp mig och komma in i lite rutiner istället. Levern är nog glad med ;) 

Måndagen bestod av skola och träning med Martina. Tisdagen var det skola igen (som varje dag) och på kvällen hade vi poängjakt i stan. Jag kramade massa främlingar ;) på kvällen myste jag i badkaret efter vårt bad i fontänen på Stortorget. Sen blev det popcorn, Cola och mys med ljus framför tvn. 


Onsdag och skola igen. Roade mig även med att gå till tandläkaren, gick finfint! Sen på kvällen var det fest. Jag skulle vara lugn då vi hade träning vid 8 på torsdagen... Hur tror ni att det gick? Avslutade kvällen med Max med Martina och Wille. Fint! 






 
Torsdag bestod av massa träning och föreläsningar. När jag kom hem efter skolan var det inte mycket energi kvar i kroppen. Somnade i soffan medan jag försökte plugga... 


Fredag och poängjaktsdags igen! Träffades i stan och utförde massa uppdrag innan det var daga att göra sig i ordning för drömyrkefest på kåren. Förfestade med alla underbara idrottslärare. Kvällen slutade ganska tidigt då alla bara försvann och jag hängde med folk jag inte har någon aning om vilka dom var. Vaknade även upp med ett brännmärke på armen... Din kväll helt enkelt! 






Lördagen var seg! Gick upp ur sängen vid 12. Var inte bakis men att tänka att vi skulle börja förfesta vid 16 gav mig inte så mycket energi precis... Vi träffades dessutom vid 14 hemma hos mig för att bestämma oss för en sång att sjunga.. När vi väl kom till förfesten så beställde vi pizza och kvällen blev väl lite sisådär. Jag tog hand om några som var lite för fulla, var sur på 2 personer och var allmänt på dåligt humör. Kvällen blev dock bättre väl inne på kåren. Gick hem rätt tidigt vilket var skönt! 

Idag har det dock inte blivit mycket gjort. Legat i soffan och sovit och kollat serier. Morgondagens hemtenta får bli som den blir! Nu ska jag nog lägga mig i sängen snart... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0