Sometimes it's hard to find that perfect opening line

Vissa dagar är bara bättre än andra. Idag var en bättre dag. Började med att sova till 9, dock somnade jag inte förrän vid 3 tiden då min kropp har fått för sig att inte vara trött på nätterna. Dessutom vaknade jag runt 5-6 av världens värsta hosta - att jag aldrig blir av med den :( somnade om runt 8 innan det var dags att gå upp vid 9. Rastlös som jag bli när jag inte sover, blev jag klar lite väl tidigt så cyklade till skolan och martina som redan var där. Vi båda undrar hur jag kan bli så galet hyper dom dagarna jag inte sover tillräckligt.. kanske det jag ska börja med..
 
Föreläsning på det, dock satt jag mest inne på facebook och weheartit.. även om det var en bra föreläsning. Dock fanns inte mina tankar alls på rätt plats så då får man roa sig med annat. Efter föreläsningen träffade vi rebecca en timme och satt och snackade massa tjejsnack om helgen. Berättade för henne om vad som hade hänt, även om jag berättade det även på natten.. Dock var både hon och martina lite för fulla för att komma ihåg allt jag sa när jag var arg så det var bara att berätta igen ;) mysigt att ha fina pratstunder med dom och skönt att de tycker att jag reagerar rätt. 
 
Efter snacket var det dags att ta tag i gymmet. Plågade armarna med martina. När vi var klara insåg vi att vi har 4 timmars träning med fokus på armarna imorgon.. yeaah jag kommer inte kunna röra armarna. Känner redan nu hur träningsvärken börjar komma krypande.. Efter träningen blev det hem och slänga i sig mat, för äta frukost är jag inte så duktig på. Sen råkade jag somna i en timme, men det var välbehövligt. 
 
Kvällen har sen spenderat med handling, matlagning, tvättning och allmänt mys i soffan med ljus. Verkligen en kväll jag behövde med lugn och ro. Nu ska jag ladda om inför morgondagen som består av 4 timmars träning och sen poängjakt inne i stan på kvällen. puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0