Time to study

Kunde inte sagt det bättre. Känslan av att lära sig något är underbart, dock är vägen dit inte lika roligt. Men det är bara att sätta gång. Tenta om 14 dagar samtidigt som nollningen håller på och vi går i skolan 8-17 nästan varje dag. Dags att se till att vara effektiv. Dock blev min dag inte riktigt som jag planerade, då jag spenderade 2 timmar på vårdcentralen. Blev skickad fram och tillbaka och tog massa tester och undersökningar. Dock kom de inte fram till så mycket men fick hostmedicin mot slemhosta och även som utvidgar luftrören så jag kan andas. Sen får vi hoppas att resten går över snart! Lite trött efter 12 dagar sjuk..
 
Så nu ska jag se till att läsa minst 2 artiklar ikväll och en bok imorgon. puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0