Och tiden går för fort

Hej mina tappra läsare. Livet är fullt upp och att blogga har inte riktigt varit prio ett i mitt liv precis. Jag har varit utomlands, börjat läsa matte igen (fyfan vad svårt det är), flyttat, festat lite för mycket, skrivit hemtenta, grinat (varit nära iaf) för att jag tycker matten har varit svår, jobbat och myst med min underbara idrottsklass i vårt kära grupprum. Och sen har jag myst ganska mycket i min nya lägenhet med :D både ensam och med massa fint folk som har varit här på besök. Men på tisdag flyttar jag hem till pappi för någon vecka. Ska få mitt badrum totalrenoverat och resten av lägenheten ska målas om. Kommer bli så sjuuukt snyggt :D
 
Annars har jag insett att det är farligt att diska - särskilt om man har nya vassa knivar. Min forskning över detta resulterade i ett fint köttsår rakt över fingret ner till benet och 5 timmar på akuten med 3 fina stygn. Fast det var riktigt roligt och intressant att studera anatomi inifrån på sig själv och dessutom förvåna läkarna när jag var envis nog att jag skulle kolla hela tiden när de sydde. Hur intressant som helst ju. Särskilt när man såg massa saker i fingret som var av och flyttade på sig när man försökte börja och sträcka på fingret (ja, nörden inom mig kommer fram vid såna situationer). 
 
Så just nu lär jag mig vara vänsterhänt på heltid - såklart var det höger hand jag gjorde expriment på. Fast på måndag flyttar jag ju hem igen och kan bli bortskämd med att få hjälp med allt. Tills dess ska jag ta en sovmorgon imorgon, sen gå på stan med martina och rebecca innan det blir lunch/mat på stan med ett skönt gäng människor innan det blir mys i soffan resten av kvällen. Lördag betyder 25års fest för en fin människa och söndag lär ju vara rätt lugn.. :D nu ska superförkylda-och-handikappade-Anna sova. godnatt på er :)
 
Anna försöker dricka whisky - bläääää
Mitt klädval var inte lika rätt när jag kom hem till ett -15 snöigt sverige..
Alla är välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0