Äntligen träning!


Idag var jag äntligen på gymmet igen! Var flera månader sen sist och fy skäms Anna! Men idag plågade jag runt mig på en mil på crosstrainern. Nu ska jag försöka få in träningen till en rutin igen. Nu när foten äntligen fungerar lite bättre. 

Annars har jag mest stuttit i skolan och snackat med folk. Skulle räkna matte men fanns ju andra saker som var roligare ;) 

Igår var jag på stan (skojar bara var i industriområdet) och shoppade lite på lager 157 och stadium outlet med Martina. Blev ett par kompressionstights, två baslinnen och ett par svarta jeans, fattar inte hur många svarta jeans som jag kan förbruka hela tiden :D åt dessutom äntligen på en av hamburgarrestaurangerna som ligger där ute. Fin dag!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0